evapsscrapbooking.blogg.se

2014-10-19
15:17:24

Nu är det dags igen
Nu är det verkligen dags att jag börjar hålla efter i den här bloggen, det har jag sagt många gånger nu... men jag måste ju delge er att när sommaren kommer så är man inte lika aktiv när det gäller scrappandet..
Sen är det även så att i våras så fick jag ett nytt jobb som även innebar att jag jobbade hela sommaren - så tiden fanns ärligt talat inte över till annat än familjen och de praktiska sakerna i huset.
 
Men nu har jag iallafall varit på ett Scrapträff här i Bollnäs, det var verkligen en "spark-i-baken" för att komma igång med scrappandet igen.
 
Tänkte visa lite av de alster som jag skapade under den helgen, för den var sträckte sig från fredag kl 15:00 till söndag 15:00 så det var helt sagolikt vad man höll igång långt in på nätterna :)
 
Ett "Tack-kort" är alltid bra att ha på lager.
 
När det gäller födelsedagskort så är jag alltid van att använda ljusa färger, därför var detta kort en utmaning, att anävnda mig av svart, grått och silver.. men lite färg fick jag allt med.
 
Gav mig även på en skiss som jag hittade i tidningen "Ett Trykk" som jag bara måste rekommendera. Den är på norska, men det finns så mycket fina skisser och MASSOR av inspiration.
Detta är en presentask, som passar till små flaskor - perfekt till "hälsa-på-present".
 
 Dekorerade även en pärm som jag kommer ha stor användning utav, har just nu mina skisser överallt i olika plastfickor, men detta innebär ju att ALLA kommer att vara samlade på samma ställe i en pärm som verkligen är passande.
 
Altrade även en lite golfbollslåda, den är ju perfekt att ha som förvaring hemma eller som ett alternativ till present inslagning, då du ger en present samt att personen kan behålla lådan - 2 presenter i 1.
 
 
 
 
Ja det var en del av de saker som jag skapade, men mycket av det jag skapar är presenter eller beställningar, så det mesta av jag gör försvinner lika snabbt ifrån mig som jag har gjort dom.
Så mitt lager som jag en gång byggde på det fylls inte på... men det är rätt skoj att ibland sätta sig ner och titta igenom de saker man gjort och som man nästan skäms över - de saker som aldrig kommer att lämna detta hus. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: