evapsscrapbooking.blogg.se

2014-10-19
15:29:50

Scrap och Ting
Jag måste bara berätta om en fantastisk butik - Scrap&Ting
Det är en urgullig och driven tjej, Jenny, som driver denna butik och jag är så glad att hon flyttat hem och öppnat en fysisk butik i närheten av där jag bor, i Edsbyn, dock några mil dit men den resan är det helt klart VÄRT.
 
För det är en fröjd att komma dit, och har ALLT som en scrappare behöver och har hon inte det man söker hemma så tar hon hem det med några dagars varsel. Hon är så tillmötesgående och hon har service i ryggmärgen, man känner sig som hemma i hennes butik vilket gör att man trivs och att man vill besöka henne om och om igen.
 
Men även om ni inte scrappar och pysslar själva så är hon värd ett besök oavsett, för hon har även ett rum med inredningsdetaljer i vintage/shabby chick-stil. Så mycket vackra ting.
 
Så snälla ni, har ni vägarna förbi, så gör ett besök hos henne - eller titta in på hennes hemsida.
Ni blir INTE besvikna!
 
Alla stämplar som jag köpt på den senaste tiden är köpta hos just henne.
Visar här nedan några av de stämplar jag köpt och färglagt med mina distressmarkers, som jag bara älskar.
 
'
 
 
 
Är de inte söta?!
 
 
 
 

Kommentar:

Nu fick du mig att grina också mitt i natten!! :,,,,)
Fy så glad jag blir och du är verkligen så himla go och jag skriver inte det bara för att du skrev det här :P jag tycker det verkligen. Det ska bli kul att lära känna dig mer för vi måste ses fler gånger :)

Kram!!

2015-01-22 @ 00:45:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: