evapsscrapbooking.blogg.se

2015-01-21
22:59:14

Nya alster
Ja, jag måste ju prova att blogga via mobilen nu när den möjligheten finns :) 

Som många av er vet så har jag en förkärlek att vika och skapa "saker". Alster som blir något handfast i form av boxar, askar, lådor etc. 

Det finns så många bra sidor som man inspireras av. 

Men här nedan ser ni mina senaste projekt :)


En liten ask som är utformad som en söt liten väska. 
Den skulle ha varit en "exploding-variant" men jag valde att limma ihop den så det går att förvara saker i den. 


Ett chokladkort gjort för de lite större "finare" chokladsorterna. 
Ex Lidt


Ett hederligt chokladkort gjort för Marabou's 100 g.


En kuvertväska perfekt att ge bort ett presentkort eller pengar i. Ger ett lite exklusivare intryck. 
Lägger in lite fler bilder på den i olika varianter och vinklar :)
Jag fullkomligt älskar att göra dessa... Sen hör det till saken att jag vek själva basen med ett vanligt Cardstock med klädde den sedan med tapet. 
Det ger en helt annan känsla :)





Den här vita är en solklar favorit. 
Fräscheten som blev av det vita kombinerat med det riktigt gröna bandet och den döskallen i silver. 
Så himla nöjd! 

Ska se till att skapa mer så att jag får visa mina kreationer. 

Tack för ikväll!


Kommentar:

Åh jag gillar allt! Sååå fint och alla detaljer!! *hjärtögon*

Du är då duktig och från och med nu ska jag följa din blogg flitigt för jag har helt ärligt missat den förut!

2015-01-22 @ 00:41:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: