evapsscrapbooking.blogg.se

2015-10-09
22:29:11

Saga stamps by Scrap och Ting
Jag måste bara få hylla min fina, älskade vän Jenny som driver butiken/webbshoppen Scrap och Ting. 

Hon är helt fantastisk på alla sätt och vis. 
Hon inspirerar, hon är driven i allt hon gör, lägger ner sin själ och sitt hjärta i allt hon gör, lyhörd och full av värme. 

Inte nog med att hon driver en fysisk butik och en webbshopp 24/7 så har hon även skapat ett eget stämpelmärke - Saga stamps. 

Jag är så imponerad av denna tjej!

Saga stamps är så otroligt fina stämplar. De passar till ALLT! Du kan ha dom på grattiskort, dopkort, tackkort, inbjudningar eller vad du vill. Helt perfekta. 

Idag invigde jag min alldeles egna Saga. Som jag köpte sist jag var hos Jenny. 



Samma motiv men så olika bara man byter färg. 
Hon är magisk! - ja både Saga och Jenny! 


Puss och kram! ❤️





Kommentar:

Det här kan nog vara bland det finaste jag någonsin har läst. Du fick mig till tårar nu 😭 Fy så gott jag kommer att sova inatt och jag kommer leva på det här så himla länge! Jag finner på riktigt inga ord... Jag blir så fruktansvärt glad!!! Alltså du anar inte 😭😭 TACK Eva för allt och för att du alltid peppar. Jag är så tacksam!! KRAM ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

2015-10-09 @ 23:33:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: