evapsscrapbooking.blogg.se

2015-01-25
14:06:37

Födelsedagskort
Ja nu har snart helgen passerat - fort går det. 
Helgen har för min del bestått av pysslande av olika slag. 
Igår satt jag med symaskinen och närmare 10 meter tyg som blev våra nya gardiner i köket. Jag blev riktigt nöjd och jag är förvånad över mitt tålamod ;)


Idag har jag gjort ett födelsedagskort till en tuff kille som blir 4 år till veckan. 
Jag tycker det är svårt att göra kort till personer som jag inte känner, jag brukar i vanliga fall göra så personliga kort det bara går. 
Men jag fick iallafall tre ord att gå på; killigt, tufft och blått. 
Anledningen till att jag tar åt mig beställningar är för utmaningen och hoppet om att utvecklas. 

Jag hoppas att de blir nöjda med detta som jag åstadkommit :)


Ha det gott!
Puss och kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: