evapsscrapbooking.blogg.se

2015-02-15
16:52:27

Dekorationer i hemmet
Har även pysslat lite med dekorationer i hemmet. 
I och med att jag har ett intresse för inredning och inbillar mig att små små detaljer kan göra såååå mycket i ett hem så satsade jag på ljuslyktor denna gång. 

Jag har en gång i tiden köpt en ljuslykts-trio där det går att dekorera fritt men jag har bara gjort det enkelt för mig... Och aldrig blivit nöjd, därför har dessa lyktor åkt in i skåpet igen. 

Men härom dagen fick jag en idé. 
Så jag inhandlade dekosten och plastblommor och körde helt och hållet på idéen jag hade i huvudet. 
Här nedan visar jag resultatet :)



Nu känns det som om våren får komma när som helst. Väljer den att dröja, så har jag den iallafall inomhus :)

Kommentar:

Åh vad fint det blev ♡

2015-03-31 @ 08:45:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: