evapsscrapbooking.blogg.se

2015-10-09
22:13:29

Dop
Jag har även varit på ett dop, förra helgen. 
Ä N T L I G E N får jag publicera bilderna på det för nu har dopet varit och mina kära vänner och deras prinsessa har fått presenten. 

Jag tog mig en tur till Edsbyn och butiken Scrap och Ting (www.scrapochting.se) för att göra lite välbehövliga inköp. 
Jag trodde att jag hade allt jag behövde till dopkortet och asken.. Men efter ett varv i butiken så var jag full av inspiration 😃 vilket innebar helt andra tankar och planer för dopet. 



En ask som jag verkligen älskar att göra, så enkel men går att göra så olika beroende på papper och dekorationer. 



Ett matchande kort blev det också. 


Båda alsterna är gjorda i Maja Designs papper från serien Vintage Baby. 
Blommorna och pärlorna kommer ifrån You Do. 
Allt med inspiration ifrån Scrap och ting! 

Puss och kram ❤️





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: